Se on nyt maan möyhimistä... Joululahjatalikolla ja -lapiolla on käyttöä.
Taimiostoksia... Eivät ainakaan hommat lopu.
Koulimista... Kunpa nämä eivät ehtisi liian suuriksi.
Sinikämmenen suloista kukintaa... Sinikämmen on kaunis ja helppo kevään kukkija, mutta ilmeisen harvinainen varjon kasvi. Sinistä vielä etsiskelen.
Suunnittelua... Illalla lepuutan selkää ja haaveilen uusista istutuksista - aivan kuin nykyisissä ei olisi tekemistä ;).
Kitkemistä... Ämpärilllinen silloin tällöin pitää puutarhan suurin piirtein siistinä.
Istutusta... Voiko mukavampaa puuhaa ollakaan?
Loputonta kastelemista... Lihakset kasvavat kastelukannuja raahatessa ympäri puutarhaa.
Luumu- ja kirsikkapuiden kukintaa... Niitäkin tulee vilkuiltua puutarhapuuhien lomassa.
Se on myös siitepölyallergiaa, juhlavalmisteluja ja ihmisoikeustaistelua...
Ihanaa kevään jatkoa, hyvät lukijani! Palataan asiaan taas kun sataa kissoja ja koiria. Ihan pienen sateen aikaan en malta tulla tietokoneen ääreen. Silloin istutan entistä ahkerammin. Jos ilmat kylmenevät, pistän pipon päähäni ja kannan kiviä. Helle sen sijaan ajaa minut sisälle ja silloin varmaan taas kirjoittelen. Saapa nähdä miten tässä käy. Tapaamisiin!

